Tijdens tl;dr2014 wordt de winnaar gekozen van de Content Marketing Case of the Year 2014. Een prijs die we speciaal voor dit event in het leven hebben geroepen omdat we effectieve contentmarketing in het zonnetje willen zetten. En er is geen beter moment dan tijdens een keifeest ……vinden wij!
Heb jij in 2014 iets spectaculairs gedaan met content? Stuur ons jouw case en ding mee naar de titel van Content Marketing Case of the Year! Dat kun je doen tot en met 26 oktober.
Hoe verloopt de wedstrijd?
Jij geeft hieronder je case op en wij plaatsen die op de website. De 3 cases met de meeste stemmen, krijgen elk (twee) kaarten voor het feest. Op de avond zelf (14 november) wordt de winnaar door een vakjury bepaald.
De prijs: een opleiding t.w.v. € 3250,-
De winnaar van de Content Marketing Case of the Year Award, wint een opleidingscheque ter waarde van € 3250,- van opleider SRM.
SRM is hét opleidingsinstituut voor beginnende én ervaren professionals in de marketing, marketingcommunicatie, management en communicatie. En win jij of jouw bedrijf de award, dan mag je bij hen een opleiding volgen.
Waar moet je case aan voldoen?
- Je case-beschrijving moet duidelijk te begrijpen zijn voor wie het leest
- De case die je beschrijft moet zijn gestart in 2014
- Je inzending moet vóór 26 oktober 2014 bij ons binnen zijn
- Je moet aanwezig kunnen zijn bij tl;dr2014 op 14 november, in Utrecht
- Je case mag gaan over een video, afbeelding, blog, online magazine, infographic of andere contentelementen
- Je case moet altijd gaan over een online contentelement
- Je case moet ons verrassen: door inhoud, het succes, de methode of iets heel anders, wat we nu nog niet kunnen bedenken, maar daarom alleen al bijzonder verrassend vinden.
Jouw gegevens
Op de site plaatsen we enkel de case-beschrijving. Alle andere gegevens die jij liever niet openbaar maakt, worden ook absoluut niet openbaar gemaakt en alleen gebruikt door de jury om de inzending te beoordelen.
Let op: Bij minder dan 5 inzendingen gaat de Content Marketing Case of the Year niet door. Inzenders worden hiervan – indien nodig – op de hoogte gebracht en de inzendingen worden vernietigd. Inzenders ontvangen in dat geval als troostprijs in elk geval kaarten voor tl;dr2014.